Tisdag

 
 Idag har jag och Charlotte ridit! Jag hade BHM och hon Frilla. Vi började med en klättringstur i skogen.
Sen gick vi hem och gick ut i sjön. Hade sadlar och sånt på så vi kunde inte simma, men en liten simtur fick vi till. Var ju tvungen att testa om Blackie vågade simma, och det gjorde hon. Frilla slängde sig i som vanligt. Charlotte var lite rädd där tror jag. Eftersom frilla verkligen hoppar ner i det djupa.
Sen sprang vi runt lite i vattnet och lekte haha =)
 
Bildbevis kommer här.
 
 
Denna lilla mannen har tillbringat dagen på gräsklipparen =) Går inte få honom därifrån!
 
 
Och förresten.... Har ni sett vad fin min Gustav är :) Saknar honom så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0