Jobbing

Idag har det varit jobb från 7-14! Sen hem och jobba i stallet 16.30-21. Sebastian var med mig från 16.30-18.30. Hän tittade på när jag red Engsättra i hagen. Och så hjälpte han mig mocka och fixa med övriga saker.
När han lagt sig så tog jag ut Frilla. Värmde 3,7 km sen körde jag 8 intervaller. Snabbaste tempo: 1,41. Genomsnittstempo 1,50.
Jättenöjd. Undrar om hon känts så här fin nån gång förut?? Tänk om hon kunde ge fan i att galoppera i loppen!! Vore kul att se henne felfri.
Engsättra red jag i hagen bara. Lite galopp, lite trav. Försökte hoppa med henne men hon sprang rätt genom hindrena. En gång hoppade hon. Men aldrig mer.

Nu ska jag äta min kvällsmat som består av stuvad spenat, korv och äggröra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0