Dagen idag

Hejsan! Idag har jag tränat Engsättra 14,8 km med tunga rockarden. Dyngsvett i värmen...
Sen var jag ute me Frilla. Hade väldigt ont om tid i det läget, så det blev fem intervaller med sadel, sen ett dopp i sjön, istället för dusch. För henne då.
Jag själv fick springa in till duschen å skynda mig som bara fan. Sminkade mig, borstade håret och klädde färdigt mig i bilen på väg till jobbet. Kom nån minut för sent tror jag!
Jobbade 14-21. Sen var det hem och ta in hästar.
Frilla o BHM fick sina vaccineringar idag, så nu måste jag in till banan och visa passen. Annars blir det ingen start på tisdag då vaccineringen går ut i dagarna här. Men nu är det ju fixat.
 
Hovslagaren var även här och skodde Engis, BHM och Serena igår. Frilla ska gå barfota i nästa löp så henne väntar jag med.
 
Dom har även slagit hö hos grannen som fick ta, så då har vi det att göra också... Det är inte bara bara att ha häst inte!
Ska även försöka införskaffa flugäcken till mina hästar.
 
Bilder från idag och igår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0