Söndag

Söndag förmiddag och snön är här! Lite mer snö på vägen så är det dags för intervallkörning :) Ska bli skoj. Inte kunnat kört intervaller på länge nu.

Idag får det bli en promenad med ungarna i varsin pulka!
Men just nu myser vi inne med en film och eldar i kamin... Jag är otroligt seg på morgonen, det dröjer flera timmar innan jag orkar börja klä på barn och gå ut... Tycker om att ta det lugnt...
Men nu är det lika bra att vänta tills efter dom käkat lunch... Har kokat en kycklingfilé som Sebastian ska få sen vet jag inte om Izabella vill ha samma eller pannkakor... Scramble eggs kanske =)


Inatt va Sebastian lite jobbig. Vakna vid strax efter tolv på natten pecis när vi lagt oss. Va vaken ca en timme.
Sen kl 6 vakna han igen men efter blöjbyte o välling så somna han om till åtta!! Då va jag förvånad när jag vakna och klockan va 8 exakt! Men lika trött för det...

Förresten så är Sebastians tredje tand på väg ut! Märkte det för några dagar sen...


Kommentarer
Postat av: Johan

Ja just det ja det märkte JAG då ;D

2012-01-22 @ 12:29:56
Postat av: Anonym

Hur går de med Blackie? och har ni kontakt med dom som har Caspadia åt er nu? hur hon mår och om hon har blivit nå tjock :)

2012-01-22 @ 18:55:08
Postat av: Kalle

UNDERBAR BILD ❤

2012-01-23 @ 17:53:20
URL: http://karlerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0