Snöööööö

Ja idag kom verkligen snön!

Johan jobbade till 14 sen kom han hem och körde Serena och efter det var det min tur...

Ut i mörkret och snöstormen med lilla Engsättra. Hon protesterade inte mycket utan sprang så snällt medans jag satt och försökte se vart vägen gick. Dessa kallbloden springer ju ner i diket om man inte styr dom...
Det blåste å snöa så ja trodde ja skulle frysa ihjäl, och massa snö i ögonen så jag tappa synen flera gånger.
TUR för mig att jag körde en snäll häst o inte Frilla som är så het och drar. Aldrig i livet att jag skulle tagit ut henne i sånt här väder.

Vi tog oss hem och allt gick bra! Snälla snälla Engsättra som går med på vad som helst.



När jag va klar med Engsättra så tog jag in två andra snömonster...


Det va nog skönt att bli av med täckena som det var en decimeter snö på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0