Montébilder...

Fick önskemål om att lägga upp montébilder... Så här kommer några!



Kolnes Pål


Tures Gustav


Istrav 2010. Jag i röd jacka. Rider Tures Gustav. Vi vann!


G.G.Frilla


Tures Gustav




Tures Gustav


Frilla


Kolnes Pål


Jag och Oskar Julius. 5:a på 17,2


Eva Sofie & jag i kval...


Scotts Felix. Enda loppet för mig 2011.


Jag och Gustav på väg mot segern i istravet. Jädrar va han sprang den dagen :)


Min gamla montésadel

image descriptionimage description
Min nya supersköna sadel



Kommentarer
Postat av: Petra

Varför heter det istrav? Är det för att det är på vintern eller? Glöm inte filmen med selningen;)

2012-01-10 @ 09:32:36
URL: http://Http://Skrutta.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart är den nya nmontesadeln ifrån :)?

2012-01-11 @ 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0