Gamla bilder

Här kommer ett gäng gamla bilder....



Jag och min Gardens Charm. Här var hon nybliven 3 åring. Finaste hästen jag ägt tror jag. Efter Alf Palema, ue Mack Lobell.


Caspadia i sitt andra provlopp hos oss. Tror jag. Året var 2006 och där var hon 5 år gammal.


Caspadia Lill


Caspadia Lill i ledning men föll på målsnöret... Blev 4a. Hon i gult :)


Izabella 2 dagar gammal :)


Caspadia i Åmål år 2008


jag på Färjestad


Färjestad med Errol...




Nu ska jag sova, men kan fortsätta med gamla bilder i ett annat inlägg om intresse finns...

Kommentarer
Postat av: linda

kan du inte lägga upp Monte Bider ?

2012-01-09 @ 09:10:56
Postat av: Marika

Åå vad fin Gradens Charm var. Hade glömt henne.

Jätte kul med gamla bilder=)

2012-01-09 @ 13:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0