Frilla

Frilla har jag ridit nu i tisdags och idag... Fin båda gångerna.... Dock väldigt tittig och sick sack över vägen och farliga saker lite här och där... Och tvärnitar på is är aldrig roliga :)
Idag skulle vi ta en skogstur men det var vatten över vägen på så många ställen så man fick lirka sig förbi mellan träden. Frilla höll på att ta livet av mig flera gånger. Full fart rätt in i alla träd som jag försökte ta mig igenom utan att fastna... Men till slut kom vi fram till ett ställe där det inte fanns någon stans att ta sig över så vi fick vända... Inte ridit just där på några år och det lär väl dröja lika länge igen...

Har inte ridit värst hårt nu dom här dagarna utan mest lite jogging...

Frilla i tisdags.


Frilla idag.

Min stjärna nr 1. För alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0