Engsättra

Engsättra var Johan ute med idag. Han körde 8,6 km. Inga konstigheter. Jag var ute med henne häromdan och jag tyckte hon var väldigt fin.
Lite sämre kondition måste jag nog säga. Plus rundare mage.
Men det får hon väl ha efter sin lilla vila på 1 månad. Vill inte köra sönder henne direkt.
Men nu börjar istraven och det är väldigt bra lopp för 3 åriga kallblod. Kortlopp (1640 meter) och många med idealtid så man inte kör för fort med dom. Nu på lördag är det idealtid 2 minuter,.
Så hoppas jag hon utvecklas under istraven och kan starta i sommar! Eller april när det börjar här i Årjäng... Det får vi se senare!

Liten, bestämd dam :)


image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0