Stömne

Hejsan.

Befinner oss nu i Stömne. Gardinerna blev jättefina i vardagsrummet... Eller vardagsrummet blev fint med gardinerna kanske det heter?
Iallafall så var vi in till Arvika och skulle handla på Lidl. När jag står i kassan å ska betala så ser jag att kortet är borta. Ber Johan om kortet å han springer ut i bilen men kommer tillbaka utan kortet och säger att det nog ligger hemma i arbetsbyxorna.....
Fyyyy va sur jag blev. Står där med varor för 570 spänn å inget att betala med.
Som tur är fick vi packa allt och ställa in i en kyl där och sen fick vi åka å hämta korthelvetet och tillbaka och betala...
Nu har vi avnjutit hemgjord pizza och ska snart bege oss till soffan och se på film och äta godis.

Idag har Blackie tränat. Intervaller i 35-40 tempo. Den snabbaste gick på 25 så det var ju bra! Men jävligt svettig blev hon så jag ska försöka övertala mamma att jag ska få klippa henne...
Idag har det varit strålande väder med 7-10 plusgrader och hästarna har sprungit runt i solen utan täcken...
Alla 4 hästarna på bild från idag=)

Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Visa några bilder på gardinerna istället, hästarna är ju med i varje inlägg ändå, hehe :P

2012-02-24 @ 21:51:47
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0