Måndag morgon

God morgon.

Idag gick vi upp klockan 7 och Johan drog och tog ut treåringarna medans jag gav Sebastian sin frukostgröt.

Sen när han kom hem så gick jag ut och tog ut 7 åringarna =) Blackie och Frilla.

Johan skulle jobba idag, men sen sa han att jag skulle läsa hans blogg. Och då blev jag glad :) Läs den HÄR!

Vi gjorde ju världens miss idag jag och Johan. Trodde ju att det skulle bli fint väder idag så vi tog på hästarna fleecetäcke. Ja visst du.

Såhär ser det ju ut ute nu:



Så nu får vi sticka ut igen och byta täcken på hästarna!! Typiskt...


Imorgon ska jag jobba 7-16. Satt och kollade förut och jag har jobbat 5 helger i rad nu (nån dag). 6 helger blir det om man ska räkna med en fredagkväll som helg =)

Nej ut och byta täcken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0