Kväll

Ja nu var det äntligen kväll och den går så fort jämt!!

Idag känns det att jag varit ensam... Mycket att göra idag faktiskt...

Började dagen med att gå upp kl 06.10. Fodrade och släppte ut alla hästar.

Sen satt jag inne med barnen tills klockan var 11.45. Ville inte dra ut dom flera gånger i onödan när det var så kallt.
Kl 12. kom lasse och skodde Frilla och bytte skor på Engsättra.

Sen åt vi middag. Jag, Bella och Baus åt samma mat. Köttbullar o makaroner!

Sen va mamma barnvakt så jag drog  ut, mockade en box, hämtade Engsättra, gick upp med henne till andra stallet, tog ut Frilla å sadlade på. Sen red jag en sväng och hade Engsättra på släp.
Sen när vi kom hem så mockade jag i stallet där och tog in Donnie å Frilla.

Gick hem med engisen och släppte in henne och sen mockade jag till serena och tog in henne och blackie.
Sen in å hämta varmvatten med upp till Frilla o dom... Fodrade kvällen å drog hem å gjorde likadant där =)

Imorgon får jag väl ta en tur med Serena.

Tänkte göra nån film idag i moviemaker men jag har ingen lust. Tänkte plugga körkort men jag har ingen lust. Färga håret - ingen lust!

Så det får bli en film och soffan!!

Saknar Johan....

Kommentarer
Postat av: Dedde

Du är bra duktig du Jenny! oj vad du jobbar med hästarna, så kul att läsa din blogg!

Synd att man inte kunde hjälpa er, annars hade jag gärna gjort det!

2012-02-02 @ 21:30:16
URL: http://deddejonsson.blogg.se/
Postat av: Johan Jonsson

Saknar dig med :)

2012-02-04 @ 20:04:09
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0