Gnäll

Måste bara gnälla lite.
Kommer få blandade reaktioner och säkert sura folk. Men är det mitt fel?


Om min granne nu läser detta så vill jag fråga:

Varför gör du så? Försöker du döda mig eller hästen? Fattar du vad som kan hända när en unghäst blir rädd för en bil som försöker tränga sig förbi bakifrån??

Är inte första gången du gör såhär! Och jag har visat varje gång att jag vill att du ska stanna och vänta tills jag släpper förbi dig. Så jävla bråttom kan det väl inte va att komma förbi?
Och den där jävla sura minen du ger mig kan du ta och stoppa upp i arslet!

Kommer ta och besöka denna grannen en dag och fråga vad det är som är problemet...


Tummen upp till alla andra snälla folk som bor här runt omkring som stannar eller saktar ner när vi möts! Tusen tack!


Kommentarer
Postat av: Britt

Råkat ut för sådana. Både bilar, skotrar och andra motordrivna fordon. Då kör man helt enkelt ut mitt på vägen och TVINGAR dom att sakta av, när dom håller lämplig fart/står still så kör man åt sidan igen. Dom är ju rädd om lacken ;-)

2012-02-15 @ 22:00:16
URL: http://hem.passagen.se/orangs.juvel
Postat av: ♥ Jenny ♥

Britt: Det var när jag körde ut mitt i vägen som hon försökte tränga sig förbi ändå! Hon fattar ju för fan ingenting. Blir så irriterad!

2012-02-15 @ 22:04:19
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Marika

Är det en kvinna som är så dum?

Trodde det var han med traktorn.

Det är skamligt med folk som inte kan visa hänsyn

och använda det dom har innanför pannbenet...



Tycker absolut att du ska prata med personen!



Lycka till:-)

2012-02-15 @ 23:19:42
Postat av: Dedde

aj då, de kan ju bli en allvarlig olycka..

förstår att du är irriterad, skulle jag med varit.

Sånna där människor borde inte ens få åka efter vägarna!

2012-02-16 @ 02:58:09
URL: http://deddejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0