Fredag

Fredag kväll och barnen o Johan har övergivit mig! Men jag ska inte ljuga, det är faktiskt skönt att va ensam!
Tog en kvällstur med Frilla och red 5 intervaller i 1,55 tempo. Värmde 2,5 km först och skrittade 1-2 minuter mellan varje intervall som vanligt...

Nu står hon med back on track täcke och lindade ben och äter i sin box =) När jag kommer dit imorgon bitti får jag ställa mig och borsta bort allt spån som fastnat i täcket och lindorna..

Idag var det en här och kollade på Donnie. Gick bra!

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag göra några smörgåsar med leverpastej och kanske koka ett ägg. Sen får det bli en film.

Upp klockan 7 imorn och fixa hästarna sen ska jag ta en tur med Engsättra och sen förhoppningsvis hinna med en tupplur innan Johan och Sebastian kommer hem!
Men jag misstänker att dom som vanligt skyndar sig hem enbart för att förstöra min välbehövliga skönhetssömn ;) haha.

På kvällen blir det ev. lite party i grannstugan...

Så om du läser det här Johan: Köp vin o cigaretter till din älskling =)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0