Eftermiddag

Hej hej... 

Huvudvärk har jag fått, och fryser gör jag. Bara klaging idag känner jag =)

Barnen leker med kastruller. Lite för högljutt för min huvudvärk men det får gå... Dom lagar hemlig mat.

Jag ska ta och baka lite tänkte jag =)

Idag åt vi barnens favorit: fiskbullar & potatis! Det slank ner fort kan jag säga =) Jag själv fick i mig några fiskbullar också... Men som sagt, huvudet är inte med mig idag riktigt... Usch... Hatar detta...

Snöar gör det ute också! Kommer det lite mer snö på vägen ska jag kanske ta fram släden och lokselen. Kan man ha slagrem på en släde? Hihi. Blir väl Frilla som får dra isf för hon är väl den enda som inte skulle få för sig att slå om hon blir rädd.
Engsättra har blivit väldigt snäll hon också men man ska inte lita på en unghäst fullt ut... Fören dom blir 4 =) Haha.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fin släde!

2012-02-14 @ 17:28:16
URL: http://bergerud.blogg.se/
Postat av: Marika

Hoppas ni kommer ut med släden, det är ju så mysigt=)

2012-02-14 @ 19:30:31
Postat av: Petra

Häftigt att åka släde! Ska forsätta med inkörningen av mina nu, blir skitsugen. Vet du någon som har loksele til salu till antingen Calvados eller Deanisen? (typ cob o shettis)

2012-02-14 @ 23:37:24
URL: http://skrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0