BLOGG

Hej hej.

Lite dålig uppdatering det sista kanske. Men datorn har knappt varit igång alls...
Engsättra tränar på väldigt bra. Blir start i istrav på lördag för hennes del.
Jag själv har även fått en uppsittning i montéloppet så det ska bli skoj!
Sebastian är lite sjuk. Snorig och inge pigg alls. Igår va han lite piggare tycker jag men idag är han slö...

Idag är det alla hjärtans dag och den kommer att tillbringas utan min kärlek hemma. Tråkigt. Hans val, inte mitt.

Idag ska ingen häst ut. Jag är inte så pigg själv, tror jag bröjar bli sjuk, sen är det mycket annat också..
Jag va ute igår med mina kallblod så dom kan gott stå idag. Imorn får Engsättra sista passet inför lördag.

Frilla planerar jag att försöka montékvala. Antingen färjestad 30 mars eller i Årjäng 1 paril om dom kör montékval då. Funkar inte det heller så lutar det åt avel faktiskt...

Donnie är såld. Hämtas troligen imorgon.

Jaa nåt annat har väl inte hänt.

Serena har ju blivit behandlad och har tagit det lugnt. Nu väntar vi bara på att få henne skodd så hon kommer igång hon också. Men hon verkar ha väldigt dåliga hovar så vi får se om det ens går att få på skor eller om hon måste växa till sig lite...


Tack o hej.



Lite blandade bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0