Alla 4

Dagens träning:

Blackie (mamma): 12 km
Frilla (jag): 12 km
Engsättra (jag): 5 km
Serena (Johan): 5 km

Frilla, Blackie & Engsättra blev ridna idag.  Första gången jag red ut på Engsättra. Har ju bara ridit hemma på gårdsplan förut. Men idag red vi ut en liten sväng. Travade och allting. Inga problem =)
Tog en kort tur bara för att hon inte är van att man rider. Vill inte att hon ska få ont i ryggen eller så. Tänkte börja försiktigt med 1 gång/vecka ca 5 km varje gång.

Frilla ska få genomgång av veterinär för jag va inte nöjd med henne idag. är nästan 95% säker på vad det är.

Blackie va fin iaf!

Serena tog det lugnt bara. Va mest ute för att få ner den lilla svullnaden i benet efter såret hon har. Den gick ner efter en skrittrunda!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0