Mera...

I lördags köpte jag ett par fodrade stövlar och en bäddvärmare. Detta var av en privatperson genom en fb sida.

Bäddvärmaren ligger i sängen under lakanet och ger svag värme. Var verkligen jättehärligt att lägga sig i en uppvärmd säng.
Men efter lite googling i sängen på kvällen så hittade jag en bild på en bäddvärmare som brunnit, så då vågade jag inte ha på den under natten.
Hmm. Vaknade säkert 3 gånger inatt av att jag drömt att jag satt på bäddvärmaren på högsta värme och att jag brann upp. Får se hur det går inatt :) ska iaf sätta igång den på kvällen så sängen är varm å go.

Stövlarna var sköna men lite i minsta laget.


Kommentarer
Postat av: Marika

Åå vad skönt med.bäddvärmare.
Skulle jag med.vilja ha. Men nu blev jag å rädd!
Fy vad otäckt :-(

2012-12-11 @ 23:35:22
Postat av: Marika

Åå vad skönt med.bäddvärmare.
Skulle jag med.vilja ha. Men nu blev jag å rädd!
Fy vad otäckt :-(

2012-12-11 @ 23:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0