Istrav 2012

Nu är det bara 1 månad tills istravssäsongen drar igång.
 
Så nu tänkte jag visa lite bilder från förra istravet.... Som var en lyckad säsong!
 
 
 
                             Engsättra och Johan...
 
Engsättra och Johan
 
Engsättra och Ulrika
Här var vi glada efter att engsättra vunnit ett fint vandringpris!
 
Efter loppet...
 
Frilla var ju med och skämde ut sig så veterinren kom efter loppet.... =)
 
Jag vann med Basnäs Bagera.
Jag och Basnäs
Jag och basnäs
MÅÅÅL
Istravsfesterna är nog det roligaste =)
 
Hade bästa fotografen på istraven iaf :) KALLE
 
3:a blev vi här. Kristin vann =)
Första å sista gången engis hade bomull i öra...
Bits gör hon också
Kolla va fin banan va =) plask plask
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Fantastiska bilder .Jätte kul å se.

2012-12-03 @ 17:29:27
URL: http://horsesinmygarden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0