Häst häst

Idag har Johan kört engsättra. Hon var fin!
Men när han kom tillbaka och hoppa ur vagnen hemma så fick hon nåt ryck och slet sig iväg. Upp runt spåncontainern, ner till hagen, in mellan hagen och transporten och rev med sig staket.
Sen ner i full galopp (då hade jag hunnit fått på mig skor å sprungit ut) mot stora vägen, men vände å tog en runda på åkern sen upp igen mot oss i full galopp. Stannade sedan i grushögen så jag fick ta henne. Sen var det lugnt igen.
Knäppa häst. Ingen skadad. Men vagnen blev sned.

Knäppa häst!

Nu ska jag duscha, äta glass och sedan sova. Upp 4.40 imorn och åka till Årjäng.

Bild: jag och Mårten, han ska va med på V75 till helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0