Deprimerande

Här sitter man och ser på Facebook att alla klätt upp sig och ska ha kul på nyår!

Här sitter jag i mjukisbyxor, fleecetröja och raggisar. Inte duschat än idag heller.

Maten har jag i ugnen. Kycklingfilé ris och sötsur sås. Alkoholfri äppelcider till det.
Jag, Johan och sebastian. Skulle önskat att Bella var här också.

Efter maten ska sebastian sova. Då ska jag duscha och få på mig rena kläder och ta en öl i sällskap med Johan.

Imorn när jag vaknar står det 0 på allas årsstatisktik. Hästarna jag har har blivit ett år äldre... Engsättra blir 4 år. Svarten och Frilla blir 8. Princess blir tre år och är inte körbar.

Enda positiva är att frillas föl närmar sig...

Nu ska vi äta :)


Kommentarer
Postat av: Marika

Jag förstår hur du känner.
Klä upp dig efter duschen ;-) Jag är helt alena, jag har klätt upp mig å sminkat mig och ligger i soffan och äter godis^^

GOTT NYTT ÅR (härlig bild btw)

2012-12-31 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0