Åh Gud

Hur lågt kan folk sjunka.
Har hört så jävla mycket skitprat nu det senaste och allt kommer ifrån min mamma som sitter hos olika folk å pratar så mycket skit!! Att jag missköter barnen. Det är det ena efter det andra. Dom får ingen mat å inga kläder å bla bla.
Och varenda en ska dra upp hästarna! Folk verkar störa sig jävligt mycket på att jag har hästar! Men jag kan ju säga såhär att jag kommer bara skaffa fler å fler! Så har ni ännu mer att prata om.
Och INGEN ska prata om barnen, dom har det bra och det vet alla som umgås med oss. Ni som sitter 17 mil bort vet fan inte ett skit.

Vänta ni, blir jag riktigt sur skriver jag ut allt om mina soc möten och VARFÖR jag är där. Då blir det nog liv sen om jag berättar sanningen.

Nej nu faan får det vara slut på allt det här. Tänker ta avstånd från varenda människa som jag hör skit ifrån, speciellt min mamma.
Hon bryr sig bara om sitt ena barnbarn och den andra pratar hon skit om också.


Jävla vidriga människor!!!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Men Gud vilken skit kärring till mamma ;) sicken tur att du inte har ärvt det ,det låter som ren skir avundsjuka från henne . Dina barn och dina hästar har det ju hur bra som helst ju,det ser man ju . Du lyckas nog med något som inte hon har gjort . Kram på dej tjejen

Svar: Tack lisbeth =)
Jenny

2012-12-04 @ 17:41:40
URL: http://horsesinmygarden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0