Torsdag

Idag är jag ledig! Jag och izabella var ute på en lång promenad förut ca 1,5 timme. Fick med mig ca 2 liter blåbär hem. Gott!
Izabella började som vanligt turen med att gnälla att vi skulle gå hem, om jag var klar snart, hon var törstig, hon var trött i benen (efter ca 10 minuter).
Sen släpade hon med den där Nuttis ut i skogen och den glömde hon ju på ett ställe, så ni kan ju tänka er resten... Men Nuttis hittade hon sen. Hon har ju blivit bebis sen Sebastian kom. Annars brydde hon sig inte om nuttisen så, men bara för att baus älskar sin så måste hon släpa runt sin också...

Precis vi kom hem så blev det helt plötsligt jättemörkt ute och så kom det världens regnskur följt av åska. I skrivandes stund åskar det fortfarande lite då och då....


Nu ska jag läsa lite i körkortsboken och dricka varm oboy. Nån mer än jag som är 25 år och inte tagit körkort än??


Kommentarer
Postat av: Johan

Skyll dig själv när du låter henne ta med den ut.. Den ska va i sängen dygnet runt den där filttrasan.

Duktig du är som läser =)

2012-08-23 @ 15:58:28
Postat av: Marika

Måste varit en härlig tur i skogen ;)

Ja du jag är med 25 och inget körkort.
Men på måndag ska jag faktiskt skriva in mig på körskolan så får vi se om det händer något....
Jag vill ju så gärna ha ett. Helst vill jag vara miljonär och åka till Polen och köpa mig ett körkort^^

2012-08-23 @ 17:12:53
Postat av: Sandra

Jag är inte 25 ännu, men snart så! Har ju inte heller körkort ^^

2012-08-23 @ 18:08:59
URL: http://ingenlattemamma.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha då är jag inte ensam med andra ord :)

2012-08-23 @ 18:19:20
Postat av: bettan

Jag är 26 år och tog körkortet för 2månader sig, så du är inte ensammen.

2012-08-23 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0