Lugnt

Är väldigt lugnt på hästfronten för tillfället. Bhm går i hagen. Vet inte va de ska bli med henne riktigt. Serena har skadat knä pga ett misslyckat ihopsläpp med bhm. Hon har även slem i halsen så hon ska få behandling så fort vi hinner in på Apoteket. Så hon går ute i hage. Dygnet runt förutom vid mycket regn. Engsättra är den enda som körs. Hon tränar på väldigt bra och känns fin. Ska till banan så fort vi får tid!!! Sen eventuell start 28 aug. Frilla och Caspadia är ju på Sättrans och försöker bli dräktiga. Lite problem med caspadia som inte tagit sig än. Frilla väntar på brunst. Kanske imorn! Båda två ska undersökas imorn så jag vet nog mer då. Saknar frilla som satan... Tur jag har en så go häst som Engsättra annars skulle jag nog klättra på väggarna... Som ni ser så har vi ont om tid. Mycket jobb och sena dagar så det är mycket man får lägga åt sidan. Dock tränar jag Engsättra enligt planering hemma! Snabbjobb som saknas nu bara. Bild: Sleipner tor och frilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0