God morgon

Klockan är nu 7. Var uppe tidigt idag och sände iväg barnen med Johan in till Årjäng. Kl 06.10 var jag i stallet. Serena sov när jag kom. Dom fick frukost sen ut i hagen.
Kl 6.33 gick jag hem igen :)

Så nu ska jag sova nån timme till tror jag, om jag kan somna. Sen ska engis få sig en tur! Och så ska jag leta upp serenas sko!

Ikväll är det TILL START och jag kanske inte kan komma för det är väl ingen som vill vara barnvakt! Idag är det träningsfysiologi som står på schemat!

Imorgon är det provlopp och då hoppas jag att nån här kan ta barnen annars måste vi köra Sebastian ända till Arvika...
Jag ska nog rida i provloppet. Johan ska jobba...


Bild från när jag fick hem ifrån stallet imorse:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0