SEBASTIAN 1 ÅR

För 1 år sen föddes våran underbara son Sebastian!! Kl 09.05 på morgonen.

Liten förlossningsberättelse:

Vid 5 tiden på torsdagmorgonen vaknar jag av en liiiten värk. Vid 06.30 väcker jag Johan och säger att jag tror att vi kanske ska åka in idag! Jag hade då duschat och förberett lite.

Vid klockan 8 ungefär så sätter vi iväg till Karlstad!! Värkarna är enorma och jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag river nästan sönder bilen! Vattnet går innan vi kommer till Grums.
Kl 08.51 kommer vi till förlossningen. Kryper in på förlossningen och får ett rum direkt. Nån bedövning hann jag inte få för dom såg huvudet redan när jag kom in.
Sen var det bara krysta 3 gånger så ploppa han ut kl 09.05! 14 minuter efter att vi parkerat bilen utanför.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0