Lite allmänt

Igår var vi ju på provlopp med Serena och Engsättra!!

Engsättra startade först. Hoppa i starten och krångla lite sen drog hon iväg =) Hon var med i 45 tempo, och så snabbt har hon aldrig gått förut, men hon tog in på dom i slutet som vanligt och jag hade 44,7 på henne sista tusen!! Blev några smågalopper men hon hade varit på sej på hoven bak så kan va därför. Blir boots nästa gång. Hon såg skitfin ut i travet iallafall! Såå duktig så.
Nästa gång kommer hon gå ännu bättre tror jag!

Serena vet jag inte va hon gjorde. Sprang gjorde hon inte iallafall. Hon var riktigt fjantig och bara studsa..



Idag har varit en sån här irriterad dag igen!  Stalldörrn fick jag fan inte upp när jag skulle mocka! Den hade blåst fast med en sten mellan på nåt sätt så det fick Johan ordna när han kom hem..

Sen känner jag nu att det vore väääldigt skönt att vara barnledig en dag... Helt barnledig!
Känner mej väldigt lättirriterad, stressad och allt möjligt... Vore skönt att bara kunna lägga sig på soffan å vila en stund på dagen men det kan man bara fetglömma!

=)


Glöm det mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0