Örebro!!!

Nu är vi framme på Hotellet! Kom hit vid 14.30. Mysigt vi har det =)

Vi åkte vid 8 hemifrån Årjäng och var i Vintrosa klockan 10.45 ca. Tror jag!
När vi kom dit höll dom på med ettåringarna. En skulle precis ut med vagn första gången. Och sen hade jag sån tur så nästa på tur var Mini som skulle tömköras. Sen Linde Rickas lillasyster Lilla My skulle också tömköras. Bilder blev det såklart! ÅÅh jag önskar jag kunde ta med Mini hem. Hon verkar vara en häst för mig. Ett jävla humör verkar hon ha!

Johan kör bil


Sebastian sov mestadels




Irish Cream Rick, 1 år


Sättrans Mini Rick 1 år


Och här är självaste Caspadia!


Avkomma efter S:t Göran. 


Slappar =)


Gentleman


Nu kommer lite bilder från hotellet



Kommentarer
Postat av: Marika

Förstår vad du ser i Lilla My! Hon ser trevlig ut:)

Hallå din karl har en snygg frilla! Alex har så lockigt hår att det skulle aldrig gå ;) haha

Skönt att få hem Caspadia?



2011-09-20 @ 22:57:04
Postat av: Jenny

Haha ja det är jag som klippt Johan =) Men frilla är min hon :) haha... =)



Caspadia tycker nog inte det är skönt att komma hem för hon verkade trivas där med alla andra hästar! Men nu kommer hon hem och ska bli stallkompis med FRilla istället. Dom andra två (Blackie & Ricka) trivs så bra ihop så dom ska få bo i samma stall så får frilla flytta ner till caspadia.

2011-09-21 @ 08:26:50
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Marika

Men oj vad du är duktig! Jag kan ju knappt raka alex haha =p



Jaha så hon trivdes i en stor flock ho.

Ojoj mycket flytt och byten ;)

Det är kul när hästarna är personliga med varandra så man märker vad dom tycker!

2011-09-21 @ 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0