Onsdag

Hejsan.

Nu ska ja ladda på telefon å ringa hovslagaren å höra när han åker förbi årjäng så jag kan åka med honom ut till L-fors.

Har även vagnen i bilen + hästskorna jag köpte igår till mammas häst. Och bilen tog ju såklart Johan till jobbet. Så hur ska jag nu lösa detta problem då. Jo jag ringde Izabellas farmor som bor gatan ner här och hon ska köra dit mej då. Så får jag väl möta hovslagaren där för han hittar nog inte till mig.

Bara krångel. KÖRKORT TACK!! Så hade jag bara kunnat åkt ut när jag lämnat Bella på dagis.
Nåt annat som störde mig idag var att min bvc tid blev ändrad tills imorn! Då sitter jag alltså i Årjäng helt i onödan nu. Annars hade vi ju åkt dit igår. ÅH!

Bella är på dagis idag för att jag ska "jobba" på mitt företag. Vi ska ju sko hästar och sen på provlopp. Och alla andra ställen räknar ju företaget som ett jobb för jag får ju inte stämpla t.ex. Så då tänkter jag använda dagis till henne ibland när jag behöver. Och inte bara hennes 15 timmar i veckan.

Normalt sett när jag är i L-fors så går jag upp vid 6.45-7.00 ungefär och vid 8 är hästarna fodrade och utsläppta. DEt som tar tid är ju att det är i två stall. Så jag fixar ju "Stall 1" först så det är klart sen cyklar jag upp till andra stallet.... Tar väl 3 min att cykla. 8 minuter att gå?


Nej nu måste jag dra. Bebisen kallar!

Kommentarer
Postat av: marika

Jenny jag vet hur det är.

Det känns ibland hopplöst utan det där jävla körkortet! Tänk om man bara kunde köpa ett, fine dyrt men hellre det än att plugga.

2011-10-01 @ 17:16:51
Postat av: jenny

hatar att plugga =)

2011-10-05 @ 20:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0