Lördag kväll 3/9

Missade ett stort kalas idag som jag sett fram emot... Men har man småbarn så har man =)
Sitter ensam hemma ikväll. Barnen somnade rätt tidigt. Sebastian har inte varit så pigg idag. Izabella är alltid pigg vilket gör att hon somnar tidigt på kvällarna helt utmattad =)

Men jag klagar inte. Trivs rätt bra med att sitta hemma och se på barnen då och då när dom sover i sina sängar. Man vänjer sig liksom med att sitta hemma när alla andra man känner roar sig med annat!
Skönt iallafall att vakna utvilad och inte bakis.

Älskar mina små trollungar!

Har faktiskt tagit mig 1½ glas vin ikväll och ska gå ut och ta en kvällscigg nu. Röker bara ibland!
Sen ska jag nog krypa ner i sängen och vänta på min gubbe....

Ha en trevlig helg och kväll och allt vad det är...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0