Helg

30-35 besökare har jag varje dag, oavsett om jag uppdaterar eller ej...
När jag uppdaterar ofta så är det dubbla besökare varje dag =) Några som följer min blogg iallafall.

Idag är det fredag! Skulle väl känns härligt om jag inte skulle jobba 14-21 idag! Men det är på en bra avdelning som jag trivs på så det går nog bra.
Carro ska ha Sebastian, så när jag lutat måste jag försöka ta mej till L-fors.
Johan åker till Arvika idag och kommer hem på söndag.
Jag sa åt Johan att lämna nycklarna till min bil här. Då gjorde han det men han tog ur batteriet istället. Haha.

Nej nu var det inte för att jag tänkte ut och köra. Bara lite kanske.
Utan jag har båda bilstolarna till ungarna i bilen och dom behövs ju under helgen. Och hans batteri är dåligt så han lånade mitt. Där har ni förklaringen. Haha.

Idag ska jag baka dessa kladdkakemuffins jag tänkte gjort igår. Men igår blev det en citron och marängpaj. Men nånting gick fel för marängen är mjuk. Men citronkrämen va mums iallafall. Jag tyckte om pajen. Men inte Izabella.

Sen ska jag möta Carro 13.30 så hon kan ta Sebastian sen ska jag gå till jobbet. Izabella ska med sin faster hem och vara med farmor/farfar hela helgen.

Jag själv ska tillbringa helgen i L-fors = inget internet.
Kanske ska prova ta med datorn och internet och se om jag kommer ut...

Nu sover Sebastian lite till och jag ska hoppa in i duschen. Sen måste dammsugaren fram för jag råka tappa ut en hel skål ostbågar i golvet igår kväll. Så det är lite smulor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0