hästar

Jaa nu glömde jag ju bort vad jag skulle skriva....!

Men slänger in en bild på mig när jag red lopp senast.




Ja imorgon är det ju som sagt dags för provlopp. Jag ska ridvärma Linde Ricka. Då får jag träna lite själv också! Johan kommer köra henne i loppet sen.
Imorn kommer ju hovslagaren också. Han ska bara raspa ner Frilla lite fram och byta skor på henne. Jag har en annan som jag gärna vill ska sko henne. För jag tycker han är väldigt bra och Frilla travar annorlunda sen hon var där. Men det kan ju såklart bero på nåt annat.

Ricka ska bli skodd imorgon iallafall. Blir samma balans som sist för det verkar hon trivas med. Skulle va kul å få henne till kval nångång.

Så här såg hon ut sist hon var med i provlopp




Så här ser Caspadia ut nu! 3 månader har hon gått!




Så är läget med hästarna just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0