Årjängs Marknad

I helgen har det ju varit marknad här i Årjäng. Det var ganska roligt.

På fredagen jobbade både jag och Johan kväll. Kom hem vid 22 tror jag! Var och hämtade Sebastian hos Therese efter vi slutat. Han hade skött sig, trots att dom aldrig träffats förut! Han va så snäll och glad... =)

Här sover han skönt i sin egen säng efter att ha tillbringat kvällen med Therese =)


På lördagen var jag och Izabella och Sebastian uppe på marknaden en snabbis medans Johan jobbade. Han slutade kl 14 och då möttes vi på hans jobb. Gick och lämnade Bella hos sin farmor och fick lite mat där =)
Sen drog vi på travet. Red ju lopp, som jag skrivit om lite längre ner här på bloggen.

Bilder från lördagen!


På kvällen fanns det barnvakt och då ägnade vi oss åt lite andra saker...






Söndagen var lite seg och regnig. Men jag och Izabella passade på att roa oss utan grabbarna! Bara jag och Izabella hela dagen nästan! Var såå mysigt. Vi fick lite pengar av min pappa så vi gjorde av med dom och bara hade jättekul!
 


Det var faktiskt roligt att bara vara jag och Izabella. Ingen barnvagn att släpa på. Bara kunna tänka på Izabella och låta henne ha roligt... =)

Kommentarer
Postat av: Marika

Mysigt med marknad =)

2011-09-20 @ 07:33:54
Postat av: Cecilia

se nu får du en kommentar :) Sjukt kul att se dig i lördags :)

2011-09-21 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0