Vårdcentralen idag!

Inatt fick jag inte sova nånting. Somnade nog till nån kvart på morgonen efter att sebastian vaknat. Men jag har varit uppe inatt eller legat och hostat och hostat...
Så imorse ringde jag till vårdcentralen igen och fick en ny tid.

Var inne och tog snabbsänkan innan tiden hos doktorn så det skulle va färdigt. Och jag sa till hon som tog provet att jag kände mig ju mycket sämre idag än i måndags när jag var här.

Och mycket riktigt. Värdet hade stigit från 113 till 133 sen i måndags, trots Kåvepenin.

Så nu blev jag nästan inlagd på sjukhus. Men vi skulle prova utan, men jag skulle vila hemma och inte anstränga mig för så fort jag gör nåt blir jag andfådd och hostar.

Fick antibiotika nu istället för den där värdelösa Kåvepeninen. Fick även tag på nån hosttablett som inte skulle vara farlig vid amning.




Sen hade vi en trogen följeslagare med oss :)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Usch va jobbigt.... Krya på Dig!

2011-10-21 @ 20:09:44
URL: http://bergerud.blogg.se/
Postat av: Marika

Fy vad otäckt! Hoppas du snart blir frisk=)

2011-10-22 @ 15:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0