uuuuuusch.....

Sjuk idag!! Mår inte bra alls, fryser som f*an!! Feber börjar jag få för den har stigit och stigit. Från 36,5 till 37,9. Jaja.... Här har man inte tid att va sjuk inte. Idag gick jag ju upp 5... Trodde ärligt att jag skulle dö... Kl 5.42 åkte vi till Årjäng, jag gick av hemma och fixade iordning mig samt hämtade arbetskläderna... Sen jobbade jag 7-12.15. Var och handlade direkt efter. När vi kom hem gjorde jag en pizza som vi alla åt. Sen var det dags för hästträningen. Blackie ut först. Fixade klart det mesta i stallet under tiden. Sen när hon va tillbaka och Johan tog ut Ricka va jag tvungen att gå hem och passa Izabella för mamma kunde inte va barnvakt längre. Izabella såg på en film så jag satt på trappen ute och tittade när Ricka sprang förbi några gånger. Sebastian sov i vagnen. Sen hem och åka till affären pga godissug. Läggdags av barnen. In med alla 4 hästar. Så nu ska jag bara sitta här och va sjuk ifred och inte göra nånting mer! (Fick nämligen höra idag att jag aldrig gör nånting) Och dagen imorn lär inte bli bättre... ännu mer att göra! Mer om det imorn! Bilder kommer strax ----------------------------------------- Kan inte lägga in bilder på bloggen? nån med samma problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0