tråkigt

Alltid när Johan jobbar så är det så tråkigt. Det är bara för att man inte kan göra så mycket när man har barnen. Jag kan ju inte gå ut och rida tex som jag väntar på nu. Får väl rida ikväll när det är mörkt. Johan kommer ju inte fören 19.30.
Men jag har iaf fått tillbaka skon på Frilla idag. Sebastian sov ute i vagnen och Izabella var med. Klippt Frilla lite också på benen och huvudet och så.

Donnie går ensam i en hage nu och gnäggar så fort man kommer ut. Frilla är väldigt nyfiken. Hon står i en annan hage och spanar och om Donnie gnäggar då blir Frilla helt galen och springer runt och hoppar och leker :) Caspadia bryr sig inte så mycket, hon gnäggar tillbaka bara men hon får inte dampryck som Frilla.


Nu ska jag dammsuga :(

Kommentarer
Postat av: Johan

Mat när ja kiommer hem :D

2011-10-26 @ 17:43:44
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0