Tisdag 4 oktober

Igår var ju min bil inne på lagning. Fick några fel på besiktningen:

Bromsslang skadad, skyltbelysning, abs, samt däck v.f för dåligt.

Så igår bytte dom alla 4 däck och fixade allt annat förutom abs givaren som ska bytas på onsdag.

Sen är den fixad och klar och jag är några tusen fattigare =)



Nu har vi precis kommit hem efter att ha gjort några ärenden. Skulle hämta Sebastians album han fick i doppresent. Har haft det på gravering. 3-4 veckor sedan är det som jag lämnade in det. Hon sa att det skulle ta 2 veckor. Igår var jag där och fick till svar att komma tillbaka idag! Idag fick jag till svar att komma tillbaka någon annan dag eller nästa vecka!!!! Störande.



Nu ropar tvättstugan på mig...... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0