Morgon

God morgon. Inatt ställde ju klockan om sig. Och sebastian började kl 03.24 och härja. Då hade han bajsat så jag fick gå upp och byta på honom och då blev han jättepigg. Somnade inte om fören efter 5 nångång och då sov han till 07.17. Då gick vi upp. Johan fodrade här hemma och jag gick upp till den andra och tog ut och mockade där så allt är klart. Sen gick jag hem igen och tog ut frilla och caspadia och så tog vi ut donnie i ljuset så jag kunde lägga om såret och ge henne spruta med antibiotika. Mycket snällare än frilla när hon fick sprutor för när man satt nålen på henne så skakade hon på huvudet och halsen så man knappt fick dit sprutan och kunde spruta in...


Kommentarer
Postat av: Johan

Hoppas hon blir frisk fort så jag kan träna henne :)

2011-10-30 @ 11:56:57
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0