Måndag

Ännu en dag har passerat. Ännu en tråkig dag ensam hemma. Jag och Sebastian.
Men idag har det faktiskt blivit en hel del gjort här så jag är ganska nöjd. En som inte varit nöjd är Sebastian. Idag har inte mycket varit bra. Vi har varit ute en del och han tröttnade snabbt på att sitta i vagnen och titta på sin mamma som mockat och kört spånbalar och allt vad vi gjort.
Trött som bara den är han på kvällen också. Och den här vintertiden ställer till det. Vanligtvis brukar han bli trött vid 17 och sen lägga sig vid 18. Sen vaknar han vid 06 på morgonen och blörjar sprattla och är skit pigg. Ibland somnar han om. Men detta är nåt han börjat med nu i slutet. Förut sov han längre men nu blir det tidigare och tidigare...
Men nu har vi ju dragit tillbaka klockan och det betyder att kl 16 börjar han klia sig i ögonen och gnälla. Försöker verkligen hålla honom uppe längre än till 18 men idag somnade han i babysittern. Så det fick bli sängen ändå :)
Imorse gjorde han en favorit i repris och vaknade vid 04 och bajsade så jag fick gå upp. Typiskt.

Nu ska jag gå och börja ta in alla hästar, så jag skriver mera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0