Måndag 3 oktober

Idag har jag varit med mamma i Bengtsfors och hämtat en gravsten. Och så var vi och fikade =)
Mamma köpte en mysig tröja till Sebastian också och ett par strumpor.

Sen var jag och barnen på bvc för Sebastian skulle få sprutor. Kom lite blod och massa tårar! Men det gick fort över! Nu väger han 8225 gram och är 67 eller 68 cm. Minns ej =)


Som ni kanske förstår så är vi inte hemma så mycket längre. Därför jag inte uppdaterar. Vi ska nämligen flytta.... =)



Lite nya bilder på Sebastian!




Lite nya bilder på Izabella



Godismys på lördagkvällen :) Dock ser det ut som hon ätit upp det mesta av sitt godis =)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Spännande med flytt igen, för jag antar att det är till det bättre ;-) ...?!

2011-10-03 @ 18:49:12
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0