Lunginflammation

Igår var jag ju på vårdcentralen i Årjäng. Fick reda på att jag har kraftig lunginflammation. Så nu blir det penicillin 3 gånger om dagen i en vecka. Börjar jag inte bli bättre efter några dagar ska jag tillbaka och få starkare penicillin, för snabbsänkan visade väldigt högt värde...

Så nu måste jag ta det lugnt och inte vara ute och springa och hålla på med hästar.

Detta bröts ju redan idag då vi var på kval men vi hade ju liksom inget val. Eller egentligen hade det kvittat. Mer om detta i nästa inlägg.

Så Frilla får vila tills jag är frisk. Om ingen annan vill träna henne åt mig under tiden då.


Så nu har jag och Johan varsin penicillin kur. Den ena för halsfluss och den andra för lunginflammation.

Det värsta är den här j-a hostan. Den håller mig vaken nästan hela nätterna. Jag ligger bara och längtar tills morgonen så man kan gå upp och slippa försöka sova...



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Krya på Dig!

2011-10-18 @ 17:23:59
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0