Lördag

Nu är jag ensam hemma. Dom andra har åkt till årjäng för ärenden.

Jag ska försöka hinna mocka, rida Linde Ricka och köra Frilla under tiden.

När Johan är tillbaka så ska Blackie ut på tur också. Idag testar vi att ta bort checken. Slagremmen får nog sitta kvar livet ut :) Går inte att lita på henne. När jag tränade henne tog jag bort slagremmen efter att hon skött sig i månader. Och då fick jag fan :) Två ursparkningar. Andra gången satt dock slagremmen där men när hästen springer mellan två bilar och stallväggen och vagnen flyger uppepå bilarna, då är det inte lätt att sitta kvar!


Pappa  ringde idag och frågade om jag ville åka med till farmor i november :) ska bli roligt! Hon har inte sett Sebastian än =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0