Kvällen

Rizla sover sött....



Rizla vaknat och är inte lika glad...






Min hosta har blivit värre nu på kvällen. Kanske inte var bra att va ute idag? Vet inte jag....

Izabella har kommit hem nu. Vi satt och grejade med min iphone på kvällen. Mjölkade kossan och pratade med Talking Ben :)
Sebastian var vansinnig när Johan gjorde iordning honom för kvällen och han fick honom inte att bli tyst i sängen så jag fick komma och ta hand om honom och amma honom tills han lugnat sig och sen lägga honom. Då gick det bra =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Javisst är det sött <3 Och jag som verkligen varit lite kycklingmamma när det gäller Claudia med tanke på hennes sjukdom osv, står nu och hjälper till att mana fram i galoppen! Helt otroligt!! :D

Krya på dig kusin!

2011-10-24 @ 10:08:47
URL: http://skrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0