Fredag!!!

Hej hej hej....

Idag har vi fått hit våran säng. Slipper vi sova på madrass :P

Johan har kört Donnie idag, hon verkar jättesnäll. Jag själv har inte gjort så mycket idag. Avmaskat hästar bara. Gosat med Frilla imorse.

Nu ska jag snart gå till stallet här hemma och ta in samt massera frilla lite med den där apparaten ;)
Hästarna i andra stallet har jag nyss tagit in. Vita mjukisbrallor hade jag på mig. Dom var nytvättade. Glömde byta innan jag åkte upp dit. Så nu är dom inte vita längre. Trött på denna leran nu utanför stallet och i hagarna.

Men nu ska jag och Johan snart sätta upp den nya hagen. Då kanske det torkar lite i dom andra hagarna...
Vi bor i huset längst upp i bilden. Här har jag ringat in var vi ska bygga hage.




Nej, stallet kallar. Så man blir klar nån gång och kan börja med pizzan jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0