Dagen idag

Tempen imorse visade 37,1 så det blev ut och fixade med lite hö, hästträning, samt lite annat pyssel. Jag själv orkade inte göra så himla mkt för min hosta sätter igång så fort jag rör mig.
Och Sebastian har gnällt precis hela dagen och han somnade  i tio minuter en gång och i 20 minuter en annan gång. Så det var riktigt skönt när min plutt somnat och även för honom tror jag! Han fick en alvedon i rompa innan han somna :)

Izabella har ridit lite idag iallafall! Några varv på stallbacken. Och jag tog mig en lite tur på 4,4 kilometer senare. Ganska lugn.
Johan var ute med Blackie. 8,4 kilometer. Blev på med checken idag. För mycket friheter tyckte hon när hon slapp den. Så för att kunna kontrollera hästen bättre så åkte den tillbaka.

Bilder från idag!






Nu på kvällen är det lite värre här känner jag... Tempen visade nyss 39,6. Blir högre och högre varje kväll så imorn blir det in till vårdcentralen....

Kommentarer
Postat av: Johan

Checken är bra på henne. Men att det blir bett byte nästa tur :)

2011-10-16 @ 19:51:53
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Usch va jobbigt! Krya på Dig <3 !

2011-10-17 @ 13:24:14
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0