Vintrosa.... hela historien.

Som ni vet så skulle vi ju lämna tillbaka Ricka idag.
Resan ner gick bra. Hon krångla när vi skulle lasta som vanligt men vi har ju vårat knep så det gick ganska snabbt ändå.
När vi lastade av blev hon helt uppspelt när hon såg en hingst samt massa andra hästar!!


 Vi släppte ut henne bland 1 & 2 åringarna. Där fick hon springa för livet för alla började jaga henne!


Hon sprang ända tills hon fick se en rundbal med hö, då tvärvände hon och dök ner i den. Sen såg vi inte huvudet på henne nåt mer.


Sen så visa Rickard oss två andra hästar som han ville skicka med hem. Ett kallblod och ett varmblod. Båda 2 år med premie avklarat. Efter många funderingar på kort tid så bestämde jag mig för att ta med mig kallblodet hem. Väldigt oväntat och jag bestämde mig på kort tid. En impulsgrej typ.



Kallblodssto på 2 år. Klarat premie på 58,8g. Bra tid. Sprang nästan för fort =)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Tänkte om det va han Gustav en kompis till mig har! :) (I sunne..)

2011-11-05 @ 23:41:55
URL: http://mylifeisamystery.blogg.se/
Postat av: Marika

Vad spännande =)

2011-11-06 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0