Väntans tider

Sitter och väntar på Johan. När han kommer blir det pizza... =) Donnie och Frilla ska in först. Dom andra är redan inne.
Idag trodde jag och mamma att Caspadia skulle kasta eller nåt..? Hon la sig i hagen och såg sjuk ut och rulla med ögonen och stönade. Jag drog upp henne efter ett tag och då blev hon sur och gick iväg. Och nu är hon som vanligt. Men hon ligger väldigt ofta och vilar i hagen, även innan dräktigheten.
Men nu blev jag lite orolig när hon la sig ner när vi gick och drog tråd. Annars brukar hon inte ligga när vi är i närheten.

Men jaja... Det var inget iallafall. Bara trötthet och kanske njutning av att kunna ligga i en gräshage istället för lerhage :)


Kommentarer
Postat av: Marika

Usch jag kan förstå din oro! Jag ska hålla tummarna för att allt kommer gå bra=)

2011-11-07 @ 23:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0