Tisdag

Ja som ni säkert sett så har dagen idag handlat om snabbjobb med hästarna. Det har jag skrivit om här under så det tar vi inget om nu.

Mamma hade Sebastian idag! Han var med på travet också, sen va han och hälsade på sin morfar lite och var med mormor och handlade :)



Izabella har varit med sin pappa sen i fredags. Imorn kl 7.30 kommer hon hem :)

Imorn ska Johan jobba och dom dagarna är alltid långtråkiga :) Men torsdag är han ledig och då har vi ingen hästträning heller så vi får se vad vi hittar på. Ska iaf till Årjäng en sväng och hämta lite saker och göra några ärenden.
Hästarna får stå nu några dagar. Sen kör vi på igen. Tisdag nästa vecka kommer hovslagaren och skor 3 och verkar Caspadia... Blir även snabbjobb på tisdag igen. Men vilka vet vi inte än men det är iaf mina två och Blackie som ska snabbjobba nästa vecka. Hoppas på ännu bättre resultat då :)

Imorn ska jag iaf klippa bort lite "skägg" från Engsättra... Hovskägget får sitta för det är hon riktigt snygg i.

Nu blir det snart läggdags...




Jag och mina två snyggingar

Kommentarer
Postat av: Petra

Stephanie är det =) Hihi, likt va? ;)

Kul att kunna "hänga med" på era träningar! =)Ser skitkul ut!

2011-11-08 @ 22:35:52
URL: http://skrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0