Tisdag 111101



Idag har jag ridit Frilla. Tog några intervaller. 5 tror jag. Första gången hon sprang lite snabbare på 4 månader. 1,40 va det snabbaste, men då gick det fortare än vi tänkt så övriga gick på ca 1,50-1,58. Vill inte rida för fort eftersom vägen inte är den bästa, men idag var den sladdad så det var rätt bra att springa på. Det var därför jag tog några intervaller. Väldigt pigg var hon och jag fick hålla allt jag kunde. Jag stog och drog varje intervall. Väldigt mycket energi i henne för tillfället.

Redo för träning :)


Uppvärmning 3 km


Skritt mellan intervaller





8,11 kilometer. Snabbaste tid 1,40


Kan jag få ett äpple??                       Tack =)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men, hon har inte rosa grimmma ;-) ...

2011-11-02 @ 12:37:06
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0