Onsdag 2 november

Jaaa-aaa idag kommer jag faktiskt inte på nånting att skriva. Förutom att det varit lite tjafs idag på sms men det va rätt kul.... =) Gud va folk håller på nu alltså. Lägger sig i och tror dom kan göra som dom vill med andra och hos andra... Haha säger jag bara.

Idag när jag tog in dom tre hästarna här hemma så pysslade jag lite med Caspadia och Frilla. Dom fick sig varsin genomgång med borsten. Sen försökte jag reda ut Caspadias trassel i manen. Tyvärr så gick den inte att rädda utan mitt enda alternativ var att ta saxen. Men det syns nog inte så mycket att jag klippte av en tova. Men tänker inte stå i tre timmar och kamma manen heller. Nej nej. Hennes man trasslar sig alltid. Ser väl snart likadant ut igen. Denna tovan fick hon på betet hon var iväg på i sommar och det va meningen att mamma skulle fixa denna men det hände aldrig nånting så idag fixade jag det själv. Med saxen.


Frillan fick lite ryggmassage med lotion idag. Bortskämd börjar hon bli, min tjej :)

Imorn är Johan ledig. Ska bli skönt att ha honom hemma. Då står det träning på schemat samt fortsätta med hagen. Men nu var det nån som va där och snodde stolparna och satte upp här hemma så nu får vi köpa nya. Typiskt.

Funderar även på att ta Örebro resan till helgen. Samt svänga inom Torsby en sväng och titta.... =) Nyfikna nu va?? Hihi...

Blev visst några rader idag med, även fast jag inte kom på nåt i början.



Köpte nya fleecelindor igår


Igår kväll.... Börjar bli en vana nu...


Va och hämtade pärmen idag hos revisorn. På väg hem därifrån.



Hihi Frilla trodde hon skulle få allt hö själv :)


Men Donnie ville ju också ha mat...


Vandaliserar gardiner


Nybadad plutt som ska gå och sova...


Nyduschad mamma som också ska gå och sova nu...




GOD NATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0